Конспекти уроків

Тема: Удосконалення уміння читати. Виконання завдань, спрямованих на вдосконалення читацької навички й усвідомлення прочитаного. Діалог. К.Перелісна «Весна»  ( 1 клас)

Загальнопізнавальні цілі ( ключові  компетентності):
Навчально-організаційні вміння і навички:
-         Включатися в роботу відразу після вказівки вчителя;
-         Дотримуватися правильної постави під час читання;
-         Співпрацювати в парі.
Загальномовленнєві вміння і навички:
-         Говорити виразно, з відповідною силою голосу;
-         Зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання.
Загальнопізнавальні вміння:
-         зіставляти групи предметів, помічати зміни в спостережуваних обєктах за орієнтирами, вказаними вчителем;
-         робити (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання.
Загальнокультурні вміння:
-         дотримується правил поведінки на уроці;
Здоровязбережувальні вміння:
-         розрізняє правильне і непривильне сидіння за партою;
Контрольно-оцінні вміння:
-         оцінюватисвою діяльність за орієнтирами, поданими вчителем.
  Предметні компетенції ( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
-         знає що таке діалог і як його читати.
Середній рівень:
-         відтворює елементи фактичного змісту прослуханого;
-         виконує навчальні завдання, спрямовані на вдосконалення читацької навички.
Достатній рівень:
-         усвідомлює прочитане;
-         збагачує свій словниковий запас.
Високий рівень:
-         Робить висновок-узагальнення вивченого на уроці;
-         Висловлює оцінні судження щодо своєї роботи на уроці

                                        План   уроку
1.Промовляння вірша з метою удосконалення артикуляційних навичок і визначення теми уроку. ( Додаток  1)
2. Складання словесного портрету Весни.  Метод « Мікрофон».
3. Складання павутинки до ключового слова «весна» з метою створення емоційного мікроклімату на уроці.
4. Виконання пісні В. Філіпенка- А.Навроцького « Веснянка» з метою зустрічі Весни і отримання завдань на урок . Гра « Комплімент» ( Додаток 2).
5. Слухання вірша К. Перелісної « Весна» ( Післябукварик, с.  24 )
6.Виконання вправ з розвитку оперативного поля читання, зорового і смислового сприймання слів. ( Післябукварик, с.  26 ).
7. Читання вірша К. Перелісної « Весна» . ( Післябукварик, с. 24 ).
8.Виконання завдань від Весни і складання павутинки з картинок : «Вісники весни». Робота в парах. ( додаток 3,4, 5, 6).
9. Читання приказок про весну з метою удосконалення  вміння інтонувати речення. ( Додаток 7)
10. Підведення підсумків уроку вчителем та учнями. Метод « Інтерв ю». Вручення подарунків Весною всім присутнім.

                                                                                                           Додаток 1
Артикуляційна хвилинка.
Чітко вимовляй склади і слова.
Оку-оку-оку -  є чотири пори року:
Іто- іто-іто – тепле і духм’яне літо.
Інь-інь-інь – золота і пишна осінь,
Ма-ма- ма – осінь змінює зима,
На- на –на – поспіша до нас весна.

                                                                                                Додаток  2
Вірш  для дівчинки, яка виконує роль Весни.
Я  зиму проганяю
Зелений килим  розстиляю.
Несу  я  у скринці  гостинці
Ягнятам – травицю,
Гусятам – водицю,
Каченятам- ряску,
А малятам – ласку
Несу всім вам тепло.
Щоб усе цвіло й росло!

 Пісня « Веснянка» В. Філіпенко- А. Навроцький
                  Прийди, прийди. Весно красна
                  Чепури наш рідний край
                  Засвіти нам сонце ясне
                 З нами в гурті погуляй.
Приспів    Принеси, весно, нам, рясні дощі, рясні дощі
                  Принеси, весно, нам радощі, радощі
                   Хай всюди пісня луна, пісня луна, пісня луна
                   Хай нам зустрінеться дівчина красна.




                                                                                                      Додаток   3
Розгляньте картинки дерев, які першими просинаються від зимового сну. Назвіть їх. Підберіть до них звукові моделі.
Ліщина            
Береза
Вільха
                                                                                                 Додаток  4
Завдання 4
Відгадайте загадки про квіти, які одні з найперших розквітають навесні, надрукуйте їх назви . Відгадки відшукайте на дошці.

Квітка блакитна, як очі дитини.
Що їй метелиці та хуртовини,
Вітру й снігів не боїться вона!
Знає: уже на порозі весна.
(Пролісок)
Він проліска родич близький,
Тендітний і ніжний такий,
Та кольору неба не має,
А в білій сорочці гуляє.
(Підсніжник)
Пурпурова, червона, блакитна,
До бджілки завжди я привітна.
Скидаю три різні спідниці-
Немає у мене сестриці!
(Медунка)

Що за квітка? Жовтий цвіт-
Ніби сонечка привіт.
Плине час – квітки немає,
А листочок виглядає..
(Мати-й-мачуха)











































                                                                                                        Додаток  5
Робота в групах.
Попрацюйте в парах. Складіть нові слова з букв слова      жайворон.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                          Додаток  6
За звуковою моделлю впізнайте назву пташки. Встановіть відповідність між картинкою і звуковою моделлю

Жайворон

Зяблик

Шпак

                                                                                              Додаток   7
Прочитайте речення. Запиши, скільки слів у кожному реченні. Прочитайте ці речення з питальною інтонацією.

Весна відмикає дерева і води.
 


Пролісок – очі березня.
 


Квітень квітує.
 


Травень ліси наряджає, літо в гості чекає.








 Тема:    Велика буква у назвах міст, сіл.     2 клас
Загальнопізнавальні цілі ( ключові  компетентності):
Навчально-організаційні вміння і навички:
-          Виконувати роботу певної тривалості;
-          Додержуватись певної послідовності виконання роботи під керівництва учителя;
-          Користуватися  дидактичним і роздавальним матеріалом;
-           Переключатися з одного виду роботи на інший;
-          Співпрацювати в парі.
Загальномовленнєві вміння і навички:
-          Зосереджено слухати вчителя й товарищів.
-          Говорити  не поспішаючи, чітко, вільно в процесі монологічного мовлення.;
-          Виконувати творчі завдання.
Загальнопізнавальні вміння:
-          Визначати за допомогою вчителя найістотніші ознаки у виконуваній роботі;
-          Виконувати логічне групування об єктів ( за родовими і видовими ознаками, вилучати  «зайве» серед чотирьох-п яти однорідних об єктів);
-          Виконувати творчі завдання в контексті навчальних завдань.
Загальнокультурні вміння:
-          дотримується правил поведінки на уроці;
Здоровязбережувальні вміння:
-          розрізняє правильне і непривильне сидіння за партою;
Контрольно-оцінні вміння:
Перевіряти результати праці, своєї і товариша, за орієнтирами, даними вчителем.

  Предметні компетенції ( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
-          знає правила вживання великої літери у власних назвах сіл,  міст.
Середній рівень:
-          наводить приклади  власних назв міст, сіл ;
-          пояснює  вживання великої букви у словосполученнях( загальна назва+власна)                                                                                     
Достатній рівень:
-          дотримується правил вживання великої букви у власних назвах;
-          добирає до власних назв загальні та навпаки
-          знаходить  у тексті власні назви.
Високий рівень:
-          перевіряє правопис  власних і загальних  назв у тексті , виправляє помилки;
-          встановлює відповідність між загальною назвою і власною;
-          робить висновок-узагальнення вивченого на уроці;
-         висловлює оцінні судження щодо своєї роботи на уроці

Навчально - методичне забезпечення уроку:   Підручник,  карта- схема села Вороняки, екскурсійний потяг,  куб , мікрофон, роздатковий матеріал для роботи в парах, дидактичний матеріал для ігор «Шифрувальник» , «Морський бій», набір букв української абетки, музичний запис пісні « Голубий вагон», акровірші – назви станцій.
                                                                                                             План уроку
1 . Розучування « психоформули» з метою налаштування на урок. ( Додаток 1)
2 . Постановка ігрового завдання шляхом придбання квитків для подорожі потягом. Гра « Квиток» ( Додаток 2 ).
3. Слухання розповіді екскурсовода про рідне село.  . Повідомлення  теми і завдань уроку.  ( Додаток 3).
4..  Розгадування акровірша  з метою відгадування назви станції. Виконання ігрових завдань на станції « Варшава» ( Додаток  4)
5. Розгадування  ребуса. Виконання ігрових завдань на станції « Трикутник». ( Додаток 5)
6. Читання вірша вчителем і моделювання учнями  назви станції « Долинка»  (Додаток 6)
7. Розгадування назви наступної станції  « Рогатка»  Гра « Шифрувальник». Виконання завдання на картках у парах.  ( Додаток 7)
8. Виконання завдань на станції « Лапаївка». ( Додаток 8)
9  Декламування акровірша кількома учнями з демонстрацією букви, яка починає рядок. Виконання завдань на станції « Закордін» ( Додаток 9)
10. Виконання завдань на станції « Симберія»   Гра  « Хто швидше?» ( Додаток 10)
11. Опрацювання карти-схеми села Вороняки.  Визначення назв сіл, що межують з Вороняками. ( Додаток  11)
12. Підведення підсумків уроку. Робота в групах.
 Метод « Кубування».   Гра  « Інтерв ю»   ( Додаток  12, 13, 14)




                                                                                                       Додаток 1
-Послухайте вірш і спробуйте налаштувати себе на подорож.
Ми завзяті подорожні,
Сили в нас непереможні –
Кажем правду не жартуєм
Рідним краєм помандруєм.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                       Додаток 2
-Чи всі готові до подорожі?
- Сьогодні у нас урок-подорож.  Вашим екскурсоводом сьогодні буду я. А цей екскурсійний потяг повезе нас у мандрівку рідним краєм. Тому прошу всіх придбати квитки.  Гра «Квиток». Повторення правил поведінки у залізничному транспорті.
- Ну, що ж сідаймо в наш чарівний потяг і в путь!
                                                                                                                                                      Додаток 3 
-          Допоки поїзд рушає, давайте нагадаєм назву села в якому ви живете.
-          Що ви вже знаєте про своє село?
-          Хто з вас знає чому воно так називається?
-          Послухайте легенду про походження села Вороняки.        
                      Легенди про походження села Вороняки

Офіційна згадка про село під назвою 
Вороняки датується початком XVII століття. ( понад 400 років тому) , саме тоді, коли споруджувався Золочівський замок, а полонені татари будували його. Цим людям, котрі довго і тяжко працювали на будові, дозволили оселитися поруч. З того часу, ймовірно, бере свій відлік існування села, що отримало назву Вороняки. У місцевих легендах про цей край говориться, що на будові Золочівського замку працювали полонені турки і татари і з часом їх охрестили та розселили в околицях міста на передгір’ї Вороняцького кряжу. Там виникло село, жителів котрого до нині називають «татарами».
За іншою легендою, що датується XVI ст.понад 500 років тому) назва села походить від прізвища одного із його засновників – Ворон.
 Маємо також цікаву згадку про місцеві гори у «Слово о полку Ігоревім», де описується про місто на Галичині під назвою Пліснесько, зокрема відомі дослідники, знаходячи додаткові відомості про нього, пишуть про наявність в цій околиці гір, названих «Вороняками» через величезну кількість ворон - птахів, котрі заполоняли їх. Відомий сучасний дослідник Кучер, ідентифікуючи згадані описи, підтверджує про існування поселення під назвою Вороняки недалеко с. Підгірці Львівської області біля міста Золочева.

-          Отже, діти  ваше село  вже досить давнє і знане. Так як люди мають  імена, прізвища, а тварини – клички, так і села і міста, гори і моря, мікрорайони та вулиці мають свої власні назви. Сьогодні на уроці ми будемо вивчати рідний край.  Ми дізнаємось, які власні назви зустрічаються на території вашого села і чому вони мають таку назву.


                                                                                                                                                                                     Додаток   4   
 - Поки поїзд мчить ми виконаємо     вправу 1   на сторінці  83.
- З якої букви пишуться слова, підкреслені однією рискою?
Спишіть їх за зразком. Підкресліть велику букву.  
-Ми  наближаємось до станції …  Прочитайте акровірш  і дізнайтесь назву  станції .
Вороняки – це село найбільше в районі,
А кращого від нього не знайти нікому.
Родини великі й малі живуть у волі
Шанують звичаї у свято та в побуті.
А ми, маленькі школярі, майбутнє України,
Вчимося жити в милосерді  та  добрі,
А в серці берегти любов до України.
 Станція« Варшава».
-Знайдіть її на карті-схемі.
-Хто з вас живе у тій частинці села?

                                                                                                                                                  Додаток 5
-Поїхали далі до наступної станції.  Поїзд мчить, а ми  читаємо правило на сторінці  84.
кут

    3          НИК
- Розгадайте ребус 


                                                         Станція  «Трикутник»                                                             
-           Прочитайте  акровірш  про  цю  станцію
Тут ліси та гори,
Рідненька домівка.
Ич гора Макітра,
Коло неї поле.
У гурті працює сімейка на ньому.
Так було ще здавна і є сьогодні.
Небокрай безмежний і загадковий!
Ич неземна краса на ньому.
Край мій рідний, моя сторононько.
- Знайдіть і підкресліть назву гори. З якої букви вона записана?
 -Знайдіть її на карті-схемі.
-Хто з вас живе у тій частинці села?
                                                                                                                                                  Додаток 6
  -Поїхали далі до наступної станції. Щоб дізнатись її назву треба прочитати акровірш і розгадати.  
  - Послухайте акровірш  і дізнайтесь назву  станції  (   вчитель читає , а учні  слухають  і записують букву , яка починає рядок)
Джерело цілюще додає здоров я,
Оберіг церковцю збудували впору.
Людей єднає Хресна дорога--
Ич не буде тут ні біди , ні горя.
Нам треба жити і творити.
Край у добрі прославляти
А зло й ненависть проганяти.
 Станція  «Долинка»
-Знайдіть її на карті-схемі.
-Хто з вас живе у тій частинці села?
- Виконайте вправу  3  на сторінці 84.
                                                                                                                                                       Додаток 7  Дорогою до наступної зупинки ми відпочинемо і послухаємо музику.
-          Ми прибули на станцію  …………
 ( Гра « Шифрувальник»)
Розгадайте назву наступної зупинки з початкових букв кожного слова
Рівне – Одеса – Гайсин – Алушта – Тернопіль – Канів – Алупка
-          Що означають ці слова?
-          Хто відгадав?  « Рогатка».
-          -Знайдіть її на карті-схемі.
-          -Хто з вас живе у тій частинці села?
-          Учениця нашого класу Мединська Настя дізналась цікавинку про цю частину. Послухаймо її.
-Виконайте завдання на картках.  Робота в парах.
Вставте, де потрібно велику букву.
(В,в)есела дівчинка (О ,о)ленка  живе в селі (В,в)еселому. 
У селі (З,з)еленому ростуть (З,з)елені верби. Оленка поїчала до (Д,д)ідуся  (С,с)емена в гості. А там тече  (Р, р)ічка  (Р,р)ось. Вона впадає в (Д,д)ніпро. 
                                                                                                                                                           Додаток 8
-Поїхали далі до наступної станції.
- Підбадьорим себе і нагадаємо всім для чого ми сьогодні подорожуємо.
Ми завзяті подорожні,
Сили в нас не переможні –
Ми мандруєм рідним краєм
Знання нові здобуваєм .
Станція « Лапаївка»(  гра  « Морський бій»)
-Знайдіть її на карті-схемі.
-Хто з вас живе у тій частинці села?
-Прочитайте  речення. Підкресліть  назви міст і річок.
Пливе човен по Дунаю.
Місто Полтава стоїть на річці Лтава.
Князь Данило Галицький заснував місто і назвав його Львів, на честь свого сина Лева.
                                                                                                                                                     Додаток  9
 -Поїхали далі до наступної станції.
-Послухайте акровірш  і дізнайтесь назву наступної  станції.   ( учні розповідають  по одному рядочку вірша, тримаючи у руках букву, яка починає рядок)
Звідки не поглянеш,
А сади довкола.
Квіти різнобарвні,
Ошатні будови.
Роботящі руки --
Дбають про добробут.
І село розквітне --
Нащадкам на долю.   
Станція «Закордін»
-          Чи є серед Вас мешканці  цієї станції?
-          Хто швидше і правильно зєднає слова?
Гори                                Золочів
Місто                              Південний Буг
По батькові                    Тарас
Ім я                                 Вороняки
Річка                                Карпати
Село                                 Іванович

                                                                                                                                                Додаток 10
Дорогою до наступної зупинки ми відпочинемо і послухаємо музику. Ми прибули на станцію   « Симберія».
-          Хто  живе на  Симберії ?
-          Учениця нашого класу має ще одну  цікавинку.  Слухаймо її.
-          Виконайте наступне завдання.
                       Гра « Хто швидше?»
Доберіть загальну  назву  до кожної групи власних іменників. Запишіть.
Шевченко, Хмельницький, Кличко --……………………………….
Київ, Херсон, Харків,Запоріжжя, Одеса –…………………………
Дніпро,Десна, Дністер, Прип ять –…………………………………..
Сергій, Йосип, Надія, Маряна –……………………………………….
Жучка, Пушок,Рекс, Рябуха –…………………………………………..
Ясенівці, Сновичі, Ремезівці –…………………………………………

                                                                                                                                                Додаток 11
  -Ну що  ж поїхали далі.
Зараз ми об
їдемо наше село  довкола. Зверніть увагу, які села нам зустрінуться на шляху.
 - Давайте подивимося на карту- схему і назвемо їх.   (Ремезівці, Коропчик, Сновичі,Поляни, Ясенівці, Гологори, Жуків).
 - Тепер  запишемо їх назви у зошит.  З якої букви будемо писати?
- Звернемось  ще раз до  правила. 
- Бохна Юлія від своїх рідних дізналась про ту частину села, де живе вона. Це мікрорайон ГАЇ.

                                                                                                                                                Додаток 12
    - От і закінчилася наша подорож . А на згадку про неї давайте на видному місці залишимо карту- схему нашого села, на яку щоразу, коли будемо дивитись, згадуватимемо про нашу подорож.  
Попрацюємо групами. ( За кольором квитка діти об єднюються в 3 групи)
1 група
- Знайдіть і запишіть назви сіл з якими межує село  Вороняки.

2 група
-          Знайдіть і запишіть назви  частин села Вороняки.
3 група
Виправте помилки та поясніть їх.
Починається  село вороняки  одразу по залізничній колії, котра відділяє село від  Міста Золочева.  У західній частині села знаходиться  Гора  братська.  У південній частині села розташовані так звані Сонні гори, поруч – Вовчі Гори. У східній частині села піднімається Сокальська гора. У селі річки немає. Є невелике Озеро Синє й струмочки. Село межує на півдні з хуторами  коропчик і Гілки.


                                                                                                                                                          Додаток 13
                      Метод « Кубування»
  Доповніть словосполучення.
            1.    Річка ………………………..
             2.    Місто………………………..
             3.          Село…………………………
             4.         Море………………………..
             5.       Гори…………………………
    6.  Мікрорайон  села…………..  


                                                                                                                                                      Додаток 14  
                    Метод  «Інтерв’ю»
Увага! Увага! Сьогодні на уроці української мови у
2 класі
            Ми  дізнались …………………………………………
Ми вчились……………………………………………
Ми  зрозуміли………………………………………..

Кореспондент…………………………………………..

                         Додаткова  інформація про мікрорайони
Околиця, що тягнеться вздовж колії з заходу на схід, зветься ГАЙ, густота населення в тій частині села найбільша, в ній налічується більше третини господарок від всього села. Автомобільна дорога, що сполучає село з містом, проходить під мостом, - перед війною таких мостів було три. Один з сторони Львова (попід нього вільно проїжджали вози, повні з соломою чи сіном і фірманом зверху, тепер там годі перейти на колінах. Другий - основний - тепер діючий центральний міст, і третій зі сторони Тернополя.

Цікавою є згадка ще про одну частину села, що має назву Рогатка. Розповідають, що колись давно там - на роздоріжжі між напрямками Ремезовецьким, Сновицьким, Залісянським – була корчма і стояла специфічна стражівна оселя  з шлагбаумом (спеціально побудована хата з ліхтарем, котру видно здалека всім, хто хотів би минути рогатку). Власником корчми і стражівні (потім помешкання п. Леськіва) - був жид, котрий брав гроші з чужих (з Ремезовець, Шпиколос) при заїзді на територію села за переїзд!



У районах Вороняк - Симберія, Лапаївка, Бондарська (тепер Беднарська) вулиця – жили боднарі, що робили дерев’яні бочки навіть за кордон. Також на Вороняках функціонувала биконарня (англійський пан Робінзон), шкірзавод (власник Заброцький.)




              Квиток
      Екскурсійний потяг
«Мандрівка Вороняками»


Як звати твою маму?

Запиши…………………………….


            Квиток
   Екскурсійний потяг
« Мандрівка Вороняками»



Яке прізвище твого тата?

Запиши……………………………………
            Квиток
   Екскурсійний потяг
«Мандрівка Вороняками»


Назви ім я і по батькові бабусі.

Запиши…………………………….

            Квиток
   Екскурсійний потяг
«Мандрівка Вороняками»


Назви прізвище сусіда по парті.
Запиши…………………………….




 Тема. Математика.     Знаходження значень виразів на кілька дій одного або різних ступенів з дужками та без дужок. Розв’язування задач. Побудова прямокутника (квадрата) за допомогою креслярських інструментів.
Тема. Основи здоров я.
  Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі.

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.
Вид уроку: інтегрований урок, заочна прогулянка.
Загальнопізнавальні цілі ( ключові  компетентності):
Навчально-організаційні вміння і навички:
-          Додержуватись встановленого порядку під час виконання самостійних завдань;
-           Під керівництва учителя  визначати мету роботи  і план її виконання;
-          Виконуючи різні види завдань, орієнтуватися в тривалості часу;
-           Переключатися з одного виду роботи на інший;
-          Співпрацювати в групі, колективі.
Загальномовленнєві вміння і навички:
-          Слухати  розповідь вчителя або товарищів з елементами змістового сортування матеріалу, виділяти нові факти, розпізнавати незнайоме.
-          Відповідати «своїми словами», звязно й послідовно описувати побачене, почуте.;
-          Міркувати взаємоповязаними судженнями.
Загальнопізнавальні вміння:
-          Виділяти в об єктах зовнішні і внутрішні якості, розрізняти серед них істотні та другорядні.;
-          Порівнювати конкретні об єкти за різними ознаками;
-          Робити висновок-узагальнення з допомогою вчителя.
-          Встановлювати зв язок між причиною і наслідком;
-          Моделювати за зразком і аналогією;
-          Виконувати навчальні творчі завдання.
Загальнокультурні вміння:
-          дотримується правил поведінки на уроці;
Здоровязбережувальні вміння:
-          розрізняє правильне і непривильне сидіння за партою;
-          виконує гімнастику для очей, пальчикову гімнастику, фізпаузи під музичний супровід.
Контрольно-оцінні вміння:
- Користуватися способами перевірки, застосовуючи алгорититми й пам ятки;
- Здійснювати взаємоперевірку.
  Предметні компетенції ( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
МАТЕМАТИКА

Початковий рівень:
- читає і записує трицифрові числа;
-визначає порядок дій у виразах, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками;
- знає алгоритм додавання і віднімання у стовпчик.
Середній рівень:
-          пояснює алгоритм додавання і віднімання у стовпчик ;
Достатній рівень:
-          застосовує алгоритм додавання і віднімання у стовпчик, коментує свої дії під час виконання обчислень;
-         знаходить значення числових виразів без дужок і з дужками на 3-4 дії;
-         розв’язує   складені задачі вивчених видів на множині чисел у межах 1000;
-           розв язує задачі на обчислення периметра прямокутника ( квадрата);
-          будує прямокутник (квадрат) із заданими довжинами сторін за допомогою лінійки на аркуші в клітинку;
Високий рівень:
     -   моделює описану в задачі ситуацію у вигляді короткого запису  або за допомогою  схематичних              
             рисунків;
-          аналізує умову задачі та обирає спосіб її розв’язування;
-          складає план розв’язання задачі;
-          висловлює оцінні судження щодо своєї роботи на уроці
ОСНОВИ ЗДОРОВ Я
Початковий рівень:
-  називає небезпечні місця у своєму мікрорайоні;
-   назива загальні правила безпечної поведінки дітей надворіє;
Середній рівень:
-          пояснює як діяти при різних небезпеках надворі ;
-          пояснює як уникнути небезпки при зустрічі з блудними  тваринами;
Достатній рівень:
-          уміє впевнено відмовлятися від небезпечної пропозиції.
Високий рівень:
- передбачає небезпеку , аналізує її  і діє при загрозливих для здоров ях станах.
 -  підводить підсумки  вивченого на уроці .
Навчально - методичне забезпечення уроку:   Підручник, ТЗН(  презентація до уроку), маршрут прогулянки, мікрофон, роздатковий матеріал для роботи в групах, дидактичний матеріал для ігор «Шифрувальник» , «Візерункові кросворди», набір пам’ яток про безпечну поведінку, відеозапис фізкультхвилинки , відеозапис мультфільму « Як Петрик П’ яточкін  слоників рахував»
                                                                              План уроку
1.  Організація учнів до уроку.( Додаток1)
2 . Розучування « психоформули» з метою налаштування на урок. Вивчення девізу уроку ( Слайд 2).
3 . Перегляд малюнків-ситуацій про небезпеки надворі. ( Слайди 3.4). Виконання вправи « Розмова під час прогулянки» ( Слайд 5)
4 Організація прогулянки. Повідомлення  теми і завдань уроку.    ( Слайд 6, 7)
5. Перегляд епізоду мультфільму « Як Петрик П’ яточкін  слоників рахував»  (Слайд 8)
6. Ознайомлення з маршрутом прогулянки ( Слайд 9)
7.  Виконання ігрових завдань на зупинці « Усні обчислення» . Вправи «Один крок», Візерункові кросворди» ( робота в групах)  ( Слайди  10 , 11, 12, 13)
8.  Виконання ігрових завдань на зупинці « Супермаркет». ( Слайд 14)
9. Ознайомлення з пам яткою « Не будь роззявою» ( Слайд  15)
10. Розгадування назви наступної небезпеки (незнайомець) . Гра « Шифрувальник». Виконання завдання на картках у групі.  ( Слайд 16)
11. Ознайомлення з пам’яткою « Безпека у спілкуванні з незнайомцями» ( Слайд 18)
12.  Виконання завдань на зупинці  « Геометрична» . Складання будинку з геометричних фігур.( робота в групах).  ( Слайд  20,21, 22)
13. Виконання завдань на  зупинці  «Небезпечні тварини»  Обчислення периметру прямокутників у силуетах тварин. ( робота в групах).  Побудова прямокутників заданих розмірів (  зошит  , ст. 17 , завд.10)  ( Слайд  23)
14. Ознайомлення з памяткою « Безпека у  спілкуванні з бездомними тваринами» ( Слайд 24)
15. Виконання завдань на  зупинці  «Залізнична» ( Робота в групах.) Встановлення порядку дій у виразі та обчислення його. ( Слайд 25, 26)
16. Ознайомлення з пам яткою « Безпечна поведінка біля залізниці» ( слайд 27)
17.  Виконання завдань на  кінцевій зупинці  «Школа». Розвязання задачі №3 (2) у зошиті на сторінці  16   ( Слайд 28, 29)
18. Ознайомлення з пам яткою « Безпечна поведінка на шкільному подвір ї» ( Слайд 30)
19.Підведення підсумків уроку. Вправа « Закінчи речення»,  гра « Чарівний годинник» ( Слайд 31, 32)

Додаток 1
Прдзвенів уже дзвінок-
Починаємо урок.
Поверніться до гостей
І скажіть їм: « Добрий,  день!»









Немає коментарів:

Дописати коментар